جلوگیری از پیری پوست صورت با بخور


یک متخصص پوست گفت: بخور دادن به تغییرات موقت در وضعیت ظاهر پوست و شفاف کردن آن کمک می‌کند و برای افرادی که پوست خشک دارند لازم است.

یک متخصص پوست گفت: بخور دادن به تغییرات موقت در وضعیت ظاهر پوست و شفاف کردن آن کمک می‌کند و برای افرادی که پوست خشک دارند لازم است.

یکی از راه های پاک کردن پوست، بخور دادن آن است، به وسیله بخور منافذ پوست باز شده و آماده تغذیه به وسیله انواع ماسک‌ها می‌شود.وی با بیان اینکه بخور دادن برای پوست مفید است، افزود: باز شدن منافذ پوست، نفوذ و جذب بهتر کرم‌ها و رطوبت رسان‌ها و همچنین تسریع جریان خون از جمله فواید بخور دادن است.

این متخصص پوست با اشاره به اینکه بخور را می‌توان یک بار در هفته انجام داد و پس از آن از ماسک‌ها استفاده کرد، گفت: در مواقعی که احساس می‌کنیم پوست نیاز به آبرسانی دارد میتوان از بخور استفاده کرد.

عرفانی با اشاره به اینکه افرادی که پوست خشک دارند بلافاصله بعد از بخور حتما و صددرصد باید از مرطوب کننده‌ها استفاده کنند، خاطر نشان کرد: در صورت عدم استفاده از مرطوب کننده‌ها پس از بخور، خشکی پوست افزایش می‌یابد.

وی افزود: پس از بخور دادن به دلیل اینکه پوست پاک‌سازی می‌شود بسیار شاداب  و درخشان به نظر می‌رسد زیرا بخار آب سلول‌های خشک پوست را آب رسانی می‌کند و پوست به صورت موقت شاداب می‌شود. این متخصص پوست با اشاره به اینکه رطوبت کم در پوست‌های خشک موجب سریع‌تر چروک شدن آن می‌شود، اضافه کرد: توصیه می‌شود برای به تعویق انداختن ایجاد چروک‌های پوستی از روش‌های آب درمانی مانند بخور دادن استفاده شود.

عرفانی خاطرنشان کرد: منافذ پوست افرادی که پوست چرب دارند در اثر آب رسانی بسته می‌شود در نتیجه جوش و ضایعات عفونی با بخور دادن در این افراد تشدید می‌شود.وی با بیان اینکه حتی افرادی که مداوم با بخار سرکار دارند در معرض جوش و آکنه قرار می‌گیرند، اضافه کرد: برای نمونه در آشپزها به علت اینکه به صورت مداوم در معرض بخار هستند جوش و آکنه بیشتر مشاهده می‌شود، البته به شرطی که پوست این افراد چرب باشد.

این متخصص پوست با اشاره به اینکه بخور دادن به عنوان یک روش درمانی شناخته شده و مطمئن برای پوست به اثبات نرسیده است، تصریح کرد: بخور دادن برای تغییرات موقت در وضعیت ظاهری پوست و شفاف کردن پوست مفید است و بیشتر به افرادی که پوست خشکی دارند توصیه می‌شود.

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



شنبه 11 آبان 1392